piątek, 3 kwietnia 2015

…info…

Hej, wiem to jeszcze nie rozdział, ale czuje się zobligowana by to napisać. Otóż planowałam dodać dzisiaj rozdział, ale z prostych przyczyn nadchodzących świąt i porządków z nim związanych nie dam rady tego zrobić. W związku z tym zamierzam jutro albo kiedykolwiek indziej w wolnym czasie dodać od razu dwa rozdziały by po prostu wynagrodzić wam to czekanie a zwłaszcza jednej osobie, która bez przerwy tróje mi dupę o to, że go jeszcze nie dodałam, kobieto pisze, pisze. Dzisiaj do 02:10 siedziałam nad pisaniem;)
No to także proszę o jeszcze trochę cierpliwości:)
Jessi;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam, tu autorka. Liczę na twoje zdanie wyrażone w komentarzu. Chcę pisać jak najlepiej i się cały czas rozwijać, dlatego twoje zdanie jest dla mnie ważne i za każdym razem rozpatruje za i przeciw, by dostosować je do tego co tworzę, by treść była jeszcze lepsza, niż jest.