poniedziałek, 22 czerwca 2015

Czas zmian

Hmmm… od czego by tu zacząć … Dawno mnie tutaj nie było i dawno nic nie publikowałam. Związane było to przede wszystkim przez szkołę. Teraz kiedy mam wolne i można powiedzieć, że skończył mi się rok postanowiłam wznowić pisanie, tylko jest jeden problem …
Te rozdziały które napisałam i fabuła nie zabardzo pasują mi teraz i o ile te opublikowane rozdziały są jako tako, to te które są w trakcie pisania nie mają sensu. Mam nowy pomysł na tego bloga. Spokojnie nie będę ruszała starych rozdziałów, napiszę od nowa te nie opublikowane, tylko potrzebuje trochę czasu

Mam nadzieję, że po tak długim czasie nieobecności jeszcze ktoś tu jest

Dobra koniec tego gadania, mam nadzieję, że ktokolwiek zrozumiał o co mi chodzi;)

Obiecuję, że za niedługo wrócę do was z nowym poprawionym rozdziałem;)

5 komentarzy:

  1. Heeeejo kochana! :3
    Jasne, że będę czekała! Przecież wiem, że warto! Ja czekam na mojego Adriana! ♡ :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to ja wreszcie mam dużo czasu! ^^
    Poczekam. :)
    ~Rebecca~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne!!!
    Kochana! Właśnie zostałaś nominowana do Liebster Award! Gratuluję z całego serducha! Więcej na: http://jedno--slowo.blogspot.com/2015/07/liebster-award-3-i-4.html
    Pozdrawiam cieplutko i ślę całusy! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;)))), ale nie wiem kiedy odpowiem bo w tej dziurze, w której aktualnie przebywam trudno o jakiś sprawny internę nie mówiąc o komputerze, a na telefonie mi niewygodnie
      Jeszcze raz dziękuję;**

      Usuń

Witam, tu autorka. Liczę na twoje zdanie wyrażone w komentarzu. Chcę pisać jak najlepiej i się cały czas rozwijać, dlatego twoje zdanie jest dla mnie ważne i za każdym razem rozpatruje za i przeciw, by dostosować je do tego co tworzę, by treść była jeszcze lepsza, niż jest.